Vanzarile de telefoane mobile erau estimate anul trecut la circa 3-3,5 milioane de unitati, dintre care smatphone-urile reprezentau aproximativ un milion, potrivit jucatorilor din domeniu.

„Nivelul de penetrare a telefoanelor inteligente in Romania este de aproximativ 27%, dar el ajunge la peste 65% in pietele mature. Acest fapt indica un potential de crestere foarte bun pentru noi si un apetit general al clientilor catre mobilitate”, explica Luca.

Faptul ca romanii se orienteaza catre achizitii din echipamente IT si de telecomunicatii, a determinat conducerea Flanco sa isi modifice si diversifice portofoliul adaugand tot mai multe produse din aceste domenii.

Astfel, din septembrie anul trecut, compania a inceput sa vanda si smartphone-uri.

„Inca nu ne permitem un calcul procentual raportat la o baza semnificativa, dar cresterea neta pe care a generat-o la nivelul intregii categorii a fost considerabila”, au declarat oficialii Flanco despre categoria smartphone-urilor.

Citeste si:

Flanco a inregistrat o cifra de afaceri cu 12% in primul semestru al acestui an, comparativ cu aceeasi perioada din 2012, pe fondul cresterii vanzarilor produselor IT, telecom si electrocasnice mici.

Compania nu a dorit sa precizeze valoarea vanzarilor.

Piata totala de electronice, electrocasnice, IT si echipamente de telecomunicatii a crescut cu 4,3% pe primul semestru, la 699 milioane de euro.

Cei mai importanti competitori ai Flanco sunt Altex si Domo.