"Posta Romana intentioneaza sa isi extinda gama de servicii si produse distribuite prin sistemul postal, urmarind incheierea de parteneriate comerciale cu firmele interesate de accesul in reteaua postala. In cadrul acestui proiect, compania va lansa conceptul «Ghiseului Telecom», spatiu dedicat vanzarii serviciilor si produselor oferite de catre operatorii de comunicatii, prin intermediul retelei nationale de oficii postale", se arata intr-un comunicat al operatorului national postal.

Propunerile de colaborare si ofertele comerciale ale potentialii parteneri pot fi transmise in perioada 1 - 30 septembrie la adresa de mail diversificare@posta-romana.ro.

"Activand pe o piata concurentiala, Posta Romana va oferi acest serviciu in mod obiectiv si nepreferential, fara a influenta optiunea finala a clientului. In prezent se urmareste diversificarea portofoliului de produse si servicii, avand ca obiectiv cresterea veniturilor Postei Romane, prin utilizarea eficienta atat a capilaritatii retelei postale, cat si a resurselor umane si logistice de care aceasta dispune", a declarat directorul general al companiei, Ion Smeeianu.

La inceputul acestei luni, Posta Romana a anuntat ca vrea sa-si extinda portofoliul prin introducerea de servicii financiar-bancare, urmand sa prezinte proiectul, in perioada 6 august-6 septembrie, bancilor interesate.

Citeste si:

De asemenea, compania a anuntat ca va introduce, incepand cu ultimul trimestru al acestui an, sistemul de franciza postala, prin care persoanele fizice sau juridice interesate vor putea furniza servicii de profil sub brandul Posta Romana.

Operatorul postal se afla in proces de restructurare si modernizare, vizand cresterea veniturilor, reducerea cheltuielilor si diminuarea datoriilor istorice.

Posta este cel mai mare operator local de profil si are o retea teritoriala de peste 5.600 de unitati postale, dintre care 1.100 informatizate, si mai mult de 32.000 de angajati.

Actionarii companiei sunt Ministerul pentru Societatea Informationala - 75% si Fondul Proprietatea - 25%