Acest serviciu acopera intreg asortimentul nJoy de unitati UPS, incluzand seriile Isis, Septu, Shed si Eris, noua serie de PSU-uri Rogue ce dispune de o eficienta de 82% (compatibila cu certificare 80+ Bronz) precum si seria de tablete Asura. In situatia unei defectiuni la un reper consumatorul trebuie doar sa sune la Call Center-ul nJoy si produsul va fi ridicat de catre un curier pentru a fi transportat in unitatea de service. Dupa rezolvarea problemei produsul este returnat consumatorului fara ca acesta sa fie nevoie sa se deplaseze la compania de unde a achizitionat reperul si fara a fi nevoit sa plateasca nici un extra cost. Serviciul reprezinta un real beneficiu pentru utilizatori, intarind increderea in produsele nJoy.

nJoy este un brand romanesc detinut de catre Dai-Tech si asupra caruia compania a inceput sa isi concentreze eforturile incepand cu iunie 2010. Compania este formata dintr-un grup de oameni tineri, cu o varsta medie de 29 de ani, ce au in comun pasiunea pentru tehnologie si dorinta de a reusi, de a arata lumii cine sunt si ce pot realiza impreuna. In acest scurt timp de la lansare au reusit sa se impuna pe pietele din Romania, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Macedonia si sunt in extindere pe pietele din Ucraina, Bosnia si Hertegovina, Muntenegru, Slovenia, Croatia, tintind totodata si o expansiune in America Latina pana la finalul acestui an. De la infintare compania a realizat peste 20 de categorii de produse (incepand de la periferice si pana la componente hardware), insumand peste 100 de modele si a vandut in jur de 1 milion de unitati.

Serviciul Pick-up & Return lansat de catre nJoy pentru principalele sale categorii de produse este absolut gratuit si vine ca o solutie profesionala si eleganta pentru toti consumatorii brandului din Romania, oferind o acoperire nationala. In cazul oricarei defectiuni sau probleme inregistrate la un produs ce este acoperit de serviciul Pick-up and Return utilizatorul este incurajat sa apeleze Call Center-ul nJoy la numarul de telefon 0746 NJOYRO (0746 656 976). In prima instanta personalul specializat nJoy va oferi asistenta telefonica pentru remedierea problemei existente. In situatia in care aceasta problema nu poate fi solutionata un curier va fi trimis spre adresa specificata pentru ridicarea produsului si aducerea sa in service. Dupa interventia specialistilor si remedierea problemei constatate produsul este trimis inapoi utilizatorului. Toate informatiile referitoare la livrare, manipulare, impachetare si perioada de service vor fi oferite consumatorului telefonic dar si in format electronic pe email. Acest serviciu intareste increderea utilizatorilor in produsele nJoy prin eliminarea grijilor cu referire la garantie si la procesul complicat de trimitere a reperelor in service.

Adorian Demeter, Manager General Dai-Tech a declarat, “Am lansat acest serviciu gratuit consumatorilor nu doar pentru a aduce un plus de valoare reperelor noastre dar mai ales pentru a introduce o procedura de service mai simpla si mai relevanta pentru fiecare utilizator. Ne dorim ca detinatorii de produse nJoy sa se simta speciali iar in situatia neplacuta a unui posibile probleme sa stie ca pot apela la personalul calificat nJoy pentru rezolvarea rapida si facila a situatiei.

Pentru mai multe detalii despre produsele nJoy va rugam vizitati www.nJoy.ro