„Oferta a fost special conceputa pentru a sustine obiceiurile de consum ale tinerilor – peste 60% dintre ei folosesc internetul pentru a socializa si aproape 50% pentru a urmari continut video online”, declara Robert Redeleanu, chief marketing officer (CMO) UPC Romania.

Oferta dedicata tinerilor este disponibila exclusiv online, la nivel national, incepand din 2 septembrie.

68% din tinerii romani cu varste intre 18 si 26 de ani petrec in medie 22 de ore pe saptamana pe internet.

Citeste si:

Potrivit UPC, acest segment de varsta foloseste intens internetul pentru a asculta muzica, radio sau alte transmisii audio, pentru a descarca diverse fisiere audio, pentru a urmari continut video online, atat live cat si inregistrat, pentru a descarca fisiere video si a accesa Facebook. Acestea sunt activitati pe care, conform studiilor*, tinerii le desfasoara zilnic cu o intensitate mai mare fata de populatia generala din mediul urban (varsta 15+).

Serviciile de internet prin cablu, tehnologie utilizata in Romania de UPC, ofera, in medie, 91,4% din viteza de download contractata de client, peste media europeana de 74%, potrivit unui raport recent al Comisiei Europene.

Principalii concurenti ai UPC sunt Romtelecom, RCS&RDS, precum si Orange si Vodafone.