Serviciul lansat anul trecut, a fost introdus de zece zile si in Romania, insa deocamdata doar in Bucuresti. Pana la finalul anului acesta va fi extins si in Timisoara, Brasov si Constanta.

De altfel, dintre cele 28 de tari unde este disponibila platforma, cinci sunt din Europa, insa toate fac parte din Europa Centrala si de Est (Romania, Ungaria, Polonia, Romania si Cehia).

“In pietele in care suntem acum exista multa activitate offline si vrem sa ajutam restaurantele sa mearga catre online. Industria restaurantelor este una dintre putinele care nu sunt inca pe internet. Restul magazinelor… de haine, de pantofi au migrat catre online. Insa domeniul restaurantelor abia acum merge catre internet. Noi ne orientam catre pietele unde exista o crestere mare a numarului de utilizatori online, unde este un mare potential pentru penetrarea de smartphone-uri si unde exista o cultura puternica a restaurantelor si a comenzilor de mancare. Vrem sa ajutam restaurantele sa se mute online pentru ca unele au expertiza de 50 de ani, dar au experienta offline. Iar noi ne dorim sustinem aceasta schimbare de canal”, a mai spus.

Citeste si:

Foodpanda este o platforma globala care permite utilizatorilor sa isi comanda mancare online si apoi livreaza produsele dorite. Aceasta reuneste in jur de 15.000 de restaurante din 28 de tari.

Afla mai multe din articolul: Seful Foodpanda: Vrem sa fim un Google sau Facebook pentru comenzile de mancare

Seful Foodpanda: Vrem sa fim un Facebook pentru comenzile de mancare

Seful Foodpanda: Vrem sa fim un Facebook pentru comenzile de mancare