Licitatia pentru sistemul informatic de depunere a cererilor si emitere online a actelor de stare civila a fost suspendata luni, dupa ce firma Lex Consulting Miercurea-Ciuc (Harghita) a contestat procedura de atribuire a contractului, estimat la 151,5 milioane lei (34,4 milioane euro), cu TVA, conform Mediafax.

"Admite cererea de suspendare a procedurii de atribuire si dispune suspendarea procedurii de atribuire, initiata prin publicarea in SEAP a anuntului de participare 145642/07.08.2013, pana la solutionarea pe fond a contestatiei. Obligatorie. Impotriva prezentei decizii se poate formula plangere, in termen de 5 zile de la comunicare", se arata intr-o decizie a Consiliului National de Solutionare a Constestatiilor (CNSC), publicata pe pagina web a institutiei.

Lex Consulting a solicitat Ministerului pentru Societatea Informationala (MSI), printr-o cerere de clarificare, sa elimine din caietul de sarcini cerinta prin care autoritatea contractanta impune ofertantilor sa prezinte pentru expertul in informare si publicitate o certificare privind absolvirea unui curs autorizat si acreditat de specializare in domeniul finantarilor din fonduri structurale si de coeziune europene.

MSI a mentinut aceast criteriu de participare.

De asemenea, miniosterul a respins si solicitarea privind eliminarea cerintei ca expertul coordonator al echipei de scanare/indexare sa detina cunostinte de baza privind o metodologie de management a serviciilor de tehnologie a informatiei, dovedite prin prezentarea unei diplome/certificari in domeniu.

Constestatia Lex Consulting a fost depusa la CNSC la 16 septembrie.

Firma a fost infiintata in 2002 si are ca obiect de activitate serviciile de consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii.
In 2012, potrivit datelor transmise Ministerului Finantelor Publice, Lex Consulting a inregistrat o cifra de afaceri de 10.000 lei, de la 12.446 lei in urma cu un an, si un profit net de 4.620 lei.

Unicul asociat al firmei este o persoana fizica - Tudor-Marian Miron.

Licitatia pentru sistemul informatic de depunere a cererilor si emitere online a actelor de stare civila a fost lansata in prima parte a lunii august.

Termenul limita pentru deschiderea ofertelor a expirat luni, 23 septembrie.

Potrivit documentatiei de atribuire, viitorii ofertanti vor depune o garantie de participare de 2,44 milioane lei.

De asemenea, la licitatie pot participa firme care au inregistrat, in ultimii trei ani, o cifra de afaceri medie de cel putin 240 milioane de lei (fara TVA).

Proiectul a fost anuntat in luna aprilie de ministrul pentru Societatea Informationala, Dan Nica.

"Romania va avea la finele anului 2014 un sistem informatic care va face uitata birocratia la emiterea actelor de stare civila, acestea urmand sa fie obtinute de catre cetateni prin simpla prezentare a unui act de identitate la primarie", a declarat Nica atunci, adaugand ca proiectul presupune, printre altele, scanarea tuturor actelor de stare civila din Romania din ultimii 100 de ani.

Potrivit MSI, pentru realizarea sistemului informativ au fost alocate 154 milioane de lei, din care 127,36 milioane de lei din fonduri europene si 26,64 milioane de lei de la bugetul de stat.

Printre beneficiarii proiectului se numara Directia Generala de Asistenta Sociala, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Ministerul Finantelor, Casa Nationala pentru Pensii Publice, Casele de pensii private, Casa de Pensii Militare, Institutul National de Statistica, Agentia Nationala de Ocupare a Fortei de Munca si Curtea de Conturi.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri