"Admite contestatia in parte si obliga autoritatea contractanta la continuarea procedurii, in maxim 10 zile de la primirea deciziei, prin emiterea unui raspuns de clarificare si postarea lui in SEAP, in referire la intrebarile de clarificare cu numerele 2-4 din actul contestat, privitor la posibilitatea prezentarii de certificari emise de catre autoritati publice sau organisme de drept public sau privat abilitate. Obliga la decalarea termenului de depunere a ofertelor cu cel putin 12 zile. Respinge aceeasi solicitare a contestatoarei, ca nefondata, privitor la raspunsurile de clarificare cu numerele 5-8, din aceeasi adresa de clarificari. Obligatorie. Impotriva prezentei decizii se poate formula plangere, in termen de 10 zile de la comunicare", se arata intr-o decizie a Consiliului National de Solutionare a Constestatiilor (CNSC), adoptata la 25 septembrie.

Prin contestatia formulata, Lex Consulting a solicitat autoritatii contractante sa clarifice anumite detalii privind certificarile pentru trei pozitii de expert.

Anterior acestei decizii, licitatia a fost suspendata, in data de 19 septembrie.

Licitatia pentru sistemul informatic de depunere a cererilor si emitere online a actelor de stare civila a fost lansata in prima parte a lunii august si a fost estimata la 151,5 milioane lei (34,4 milioane euro), cu TVA.

Potrivit documentatiei de atribuire, viitorii ofertanti vor depune o garantie de participare de 2,44 milioane lei.

De asemenea, la licitatie pot participa firme care au inregistrat, in ultimii trei ani, o cifra de afaceri medie de cel putin 240 milioane de lei (fara TVA), scrie Mediafax.

Termenul limita pentru depunerea ofertelor a expirat la 23 septembrie.

Citeste si:

Lex Consulting a fost infiintata in 2002 si are ca obiect de activitate serviciile de consultanta in domeniul relatiilor publice si al comunicarii.

In 2012, potrivit datelor transmise Ministerului Finantelor Publice, societatea a inregistrat o cifra de afaceri de 10.000 lei, de la 12.446 lei in urma cu un an, si un profit net de 4.620 lei.

Unicul asociat al firmei este o persoana fizica - Tudor-Marian Miron.

Proiectul privind sistemul informatic de depunere a cererilor si emitere online a actelor de stare civila a fost anuntat in luna aprilie de ministrul pentru Societatea Informationala, Dan Nica.

"Romania va avea la finele anului 2014 un sistem informatic care va face uitata birocratia la emiterea actelor de stare civila, acestea urmand sa fie obtinute de catre cetateni prin simpla prezentare a unui act de identitate la primarie", a declarat Nica atunci, adaugand ca proiectul presupune, printre altele, scanarea tuturor actelor de stare civila din Romania din ultimii 100 de ani.

Potrivit MSI, pentru realizarea sistemului informativ au fost alocate 154 milioane de lei, din care 127,36 milioane de lei din fonduri europene si 26,64 milioane de lei de la bugetul de stat.

Printre beneficiarii proiectului se numara Directia Generala de Asistenta Sociala, Casa Nationala de Asigurari de Sanatate, Ministerul Finantelor, Casa Nationala pentru Pensii Publice, Casele de pensii private, Casa de Pensii Militare, Institutul National de Statistica, Agentia Nationala de Ocupare a Fortei de Munca si Curtea de Conturi.