Valceanu a plecat in august anul trecut de la Bitdefender, ulterior fiind devenit business unit manager pe zona de integrare de sisteme de securitate in cadrul Assa Abloy Romania, filiala uneia dintre cele mai mari companii de solutii de inchidere si deschidere a usilor.

Fostul manager Bitdefender a intrat in business alaturi de Irina Stoicescu, iar sloganul brandului este "We speak shirts".

“Dincolo de pasiunea mea, am ales sa pornesc acest business, in primul rand, pentru ca am observat la oamenii din jurul meu, colegi sau parteneri de business, dificultatea de a-si gasi camasi care sa se potriveasca perfect lor. Experienta mea ca general manager m-a invatat cat de important este sa afisezi o imagine impecabila in zona de business,” declara Razvan Valceanu.

Camasile se adreseaza oamenilor cu venituri peste medii din zona de business: mid-manageri, manageri, CEO si antreprenori. Acestea sunt fabricate in Romania, iar materialele utilizate sunt furnizate de catre producatorul italian Canclini.

Citeste si:

Colectia lansata de Razvan Valceanu este “clasic-moderna, de inspiratie hi-tech, minimalist-luxurianta”, potrivit comunicatului de presa. Produsele pot cumparate incepand cu luna septembrie la showroom-ul din Bucuresti, din zona Domenii.

De asemenea, antreprenorul a lansat si o colectie ready to wear ce cuprinde trei stiluri, business, cocktail si smart casual, disponibile pentru barbati, femei si copii.

Brandul intr-o pe o piata care devine tot mai aglomerata unde concureaza cu nume precum Scabal, Lorenzini, Brioni, Ermenegildo Zegna, Fray, Finamore, Tudor Personal Tailor sau Sarto.