Operatorii de comunicatii si de servicii postale cu venituri de peste 100.000 euro nu vor plati pentru acest an tariful de monitorizare datorat Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), a anuntat institutia, conform Mediafax.

"Autoritatea incurajeaza astfel operatorii sa continue investitiile in extinderea retelelor si in inovatie, spre beneficiul utilizatorilor finali", se spune intr-un comunicat al ANCOM.

Decizii similare au fost adoptate si in ultimii doi ani. Tariful de monitorizare reprezinta mai putin de 0,15% din cifra de afaceri a companiei.

Potrivit legislatiei, orice furnizor autorizat de retele publice de comunicatii, de servicii de comunicatii destinate publicului sau de servicii postale care are venituri anuale de peste 100.000 de euro sau o cifra de afaceri care depaseste aceasta suma are obligatia sa plateasca ANCOM un tarif de monitorizare anual.

In acest moment 1.865 de furnizori de retele si servicii de comunicatii electronice si de servicii postale sunt autorizati la ANCOM, dintre care 1.489 sunt furnizori de retele si comunicatii electronice si 376 sunt furnizori de servicii postale.

Dintre acestia, un numar de 316 furnizori, dintre care 252 sunt furnizori autorizati de retele sau servicii de comunicatii electronice si 64 sunt furnizori de servicii postale, au o cifra de afaceri sau venituri realizate exclusiv din aceste activitati care depasesc suma de 100.000 de euro anual.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri