Acest fapt marcheaza al saselea an din ultimii sapte, in care actiunile Apple au ajuns mai mici la o luna de la lansarea unui nou produs.

In istoria sa, compania Apple a fost in crestere pe bursa electronica Nasdaq, doar in 2011, cu 8%, in timp ce in 2007, 2008, 2009, 2010, 2012 si 2013, scaderile au fost intre 1% si 8%.

Actiunile Apple la o luna dupa lansarea fiecarui produs

Sursa grafic: money.cnn.com

In acest caz, analistii economici considera ca pretul actiunilor Apple scade ca urmare a anunturilor facute de companie.

Citeste si:

„Nu cred ca este intamplator”, spune un analist, care sustine ca "zgomotul" cu care este facuta promovarea noilor produse si entuziasmul cu care sunt primite in toata lumea sunt urmate, de cele mai multe ori, de motive de ingrijorare pentru companie.

Apple a vandut 9 milioane de telefoane iPhone 5S si iPhone 5C in primele trei zile de la aparitia lor pe piata, in septembrie 2013. Volumul a depasit asteptarile analistilor, care estimau vanzari de 6 milioane de unitati.