Flanco Retail, al doilea retailer de produse IT&C, electronice si electrocasnice de pe piata locala, mizeaza pe vanzari de 9 milioane de euro in noul magazin deschis in centrul comercial Promenada din Floreasca, din Capitala.

Conducerea companiei isi doreste ca magazinul cu o suprafata de 1.600 de metri patrati si plasat de demisolul mallului sa devina „vedeta retelei”. Investitia in noua unitate a fost de 1,5 milioane de euro.

„Avand in vedere natura locatiei, conceptul de magazin, gama de solutii electro-IT pregatita pentru cumparatorii nostri, preconizam ca magazinul Flanco va genera vanzari anuale de peste 9.000.000 de euro in primul an de functionare” a afirmat Violeta Luca, CEO Flanco.

Pentru acest magazin lucreaza 27 de angajati.

Printre tehnologiile pe care cumparatorii le pot testa se numara tehnologia 4K – reprezentata de branduri ca Philips, LG sau Samsung - dar si produse in exclusivitate pentru piata romaneasca de electro-IT, ca ultrabook-ul Acer S7 sau televizoarele 4K Philips de 84 inch si Samsung de 85 inch.

Pe de alta parte, managementul a decis sa introduca in premiera in reteaua Flanco, un spatiu dedicat, unde pasionatii de produse Hi-Fi pot testa produse ale marcilor Marantz, Denon, Yamaha, McIntosh Canton,Teac, Dali, Boston Acoustics sau Pro-Ject Audio.
Pentru primele trei zile de la inaugurare exista oferte speciale la toate categoriile de produse.

Reteaua de magazine a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 136,7 milioane de euro, in crestere cu 25% comparativ cu anul anterior, si o cota de piata de 13%. De asemenea, compania a avut un profit net de aproape 60.000 de euro, conform Ministerului de Finante. Flanco are 900 de angajati si o retea de 80 de magazine.

Pentru acest an, conducerea Flanco estimeaza afaceri de 157 de milioane de euro, mai mari cu 15% fata de 2012.

Flanco este al doilea jucator din piata de retail electroIT, ceilalti doi mari competitori sunt Altex Romania si Domo.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri