Conducerea companiei isi doreste ca magazinul cu o suprafata de 1.600 de metri patrati si plasat de demisolul mallului sa devina „vedeta retelei”. Investitia in noua unitate a fost de 1,5 milioane de euro.

„Avand in vedere natura locatiei, conceptul de magazin, gama de solutii electro-IT pregatita pentru cumparatorii nostri, preconizam ca magazinul Flanco va genera vanzari anuale de peste 9.000.000 de euro in primul an de functionare” a afirmat Violeta Luca, CEO Flanco.

Pentru acest magazin lucreaza 27 de angajati.

Printre tehnologiile pe care cumparatorii le pot testa se numara tehnologia 4K – reprezentata de branduri ca Philips, LG sau Samsung - dar si produse in exclusivitate pentru piata romaneasca de electro-IT, ca ultrabook-ul Acer S7 sau televizoarele 4K Philips de 84 inch si Samsung de 85 inch.

Citeste si:

Pe de alta parte, managementul a decis sa introduca in premiera in reteaua Flanco, un spatiu dedicat, unde pasionatii de produse Hi-Fi pot testa produse ale marcilor Marantz, Denon, Yamaha, McIntosh Canton,Teac, Dali, Boston Acoustics sau Pro-Ject Audio.
Pentru primele trei zile de la inaugurare exista oferte speciale la toate categoriile de produse.

Reteaua de magazine a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 136,7 milioane de euro, in crestere cu 25% comparativ cu anul anterior, si o cota de piata de 13%. De asemenea, compania a avut un profit net de aproape 60.000 de euro, conform Ministerului de Finante. Flanco are 900 de angajati si o retea de 80 de magazine.

Pentru acest an, conducerea Flanco estimeaza afaceri de 157 de milioane de euro, mai mari cu 15% fata de 2012.

Flanco este al doilea jucator din piata de retail electroIT, ceilalti doi mari competitori sunt Altex Romania si Domo.