Mii de oameni si-au aratat public nemultumirea pentru faptul ca Yahoo! Mail a schimbat design-ul serviciului de posta electronica, sustinand ca noua varianta este „un dezastru”, scrie ZDNet.

Pentru ca Yahoo! Implineste 16 ani de existenta, compania a decis sa-si surprinda utilizatorii cu un Inbox complex si cu o interfata redesenata, din 8 octombrie. Sase zile mai tarziu, mii dupa mii de clienti furiosi au dat „reply” catre Yahoo! pentru ca nu le convine ca au fost eliminate functiile-cheie si pentru ca intampina probleme tehnice serioase.

Oamenii sunt nemultumiti ca nu mai pot sa-si organizeze Inbox-ul dupa tab-uri sau sa-si sorteze mail-urile dupa expeditor, ca nu-si mai pot vizualiza folderele pana nu inchid Inbox-ul, ca mail-urile noi nu mai sunt evidentiate cu bold si ca butonul Delete este plasat „nepotrivit” langa numele expeditorului.

Insa putini dintre ei au primit raspuns de la Yahoo!, care a sustinut ca „Ne vom ocupa de aceasta problema” si ca userii pot folosi, pana atunci, comanda P.

Categoriile „bug” si „error” au in prezent 3.946 de intrari, care se intind pe 200 de pagini.

Asta inseamna ca un numar coplesitor de utilizatori au raportat functii distruse, cum ar fi salvarea automata, stergerea e-mailurilor din „Draft”, folosirea SSL si ca unele adrese de mail au disparut din Inbox sau dupa ce au fost trimise.

Cea mai recenta postare de pe pagina Uservoice, „Spune-ne ce crezi despre Yahoo! Mail”, optiunea „Va rugam sa aduceti inapoi Tabs” are 23.869 de voturi, iar 2.126 utilizatori cer companiei sa regandeasca designul actual si sa restituie caracteristicile-cheie si functionalitatea.

Analistii sustin ca Yahoo! a adoptat aceste schimbari pentru a semana cat mai mult cu Gmail.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri