Microsoft testeaza prototipuri ale unor ochelari inteligenti care se pot conecta la internet, similari Google Glass, insa un astfel de dispozitiv s-ar putea sa nu ajunga in faza de productie, au declarat surse apropiate situatiei pentru cotidianul american Wall Street Journal, relateaza Mediafax.

Compania a cerut mai multor furnizori de componente din Asia sa livreze camere si alte componente cheie pentru prototipuri de ochelari inteligenti, a afirmat o sursa care detine informatii referitoare la proiectul Microsoft. Sursa a avertizat ca dispozitivul s-ar putea sa nu intre niciodata in faza de productie.

Testele arata ca Microsoft priveste cu interes piata dispozitivelor "purtabile, precum bratari care prezinta date despre exercitiile fizice si ceasuri inteligente cu functii de smartphone, scrie Wall Street Journal.

Firma de cercetare ABI Research estimeaza ca aceasta piata va ajunge la 485 milioane de unitati pana in 2018.

"Compania este decisa sa devina un lider pe partea de hardware, pentru a se asigura ca nu va rata oportunitatile de pe piata dispozitivelor purtabile", a spus sursa citata.

Determinarea Microsoft de a deveni un jucator important pe piata gadgeturilor a fost subliniata si de achizitia, pentru 7 miliarde de dolari, a diviziei de telefoane mobile a Nokia.

De asemenea, Microsoft a inceput anul trecut sa produca propria tableta si testeaza in continuare un ceas inteligent, care se poate conecta la internet, au afirmat surse apropiate situatiei.

Cu ochelarii inteligenti, Microsoft ar putea intra pe o piata pe care rivalul Google este activ de mai mult timp. Operatorul celui mai popular motor de cautare online a lansat Google Glass, ochelari prevazuti cu un ecran de dimensiunea unui timbru postal chiar deasupra ochiului drept. Google Glass permite purtatorului sa faca fotografii si inregistrari video prin comanda vocala sau sa afiseze ghiduri GPS.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri