rupul, cel mai mare producator de telefoane mobile la nivel mondial, a anuntat ca va oferi servicii gratuite de intretinere a aparatelor, in conformitate cu legislatia chineza, pentru sapte modele mentionate in emisiunea de televiziune "Economic Half-Hour" de la televiziunea publica, CCTV.

Totodata, garantia pentru telefoanele fabricate inainte de 30 noiembrie 2012 va fi prelungita cu un an, conform unui comunicat postat pe pagina de Internet a Samsung din China.

Potrivit emisiunii TV, telefoanele Galaxy S si Note se blocheaza si de 30 de ori pe zi din cauza cipurilor.

Samsung a intrat astfel in randul altor companii mari, respectiv Apple, Danone, Volkswagen si Starbucks, care au fost acuzate de presa chineza ca nu isi trateaza clientii asa cum ar trebui.

"Guvernul chinez incearca sa readuca atentia consumatorilor asupra companiilor locale, pentru a asigura o crestere economica stabila", a declarat Lee Jin Woo, manager de fonduri la compania KTB Asset Management in Seul.

Citeste si:

"Samsung isi cere sincer scuze clientilor chinezi pentru inconvenientele provocate de problemele de management", se arata in comunicatul producatorului sud-coreean de telefoane, care saluta atentia presei.

In luna aprilie, directorul general al Apple, Tim Cook, a prezentat la randul sau scuze publice clientilor din China, dupa ce presa a acuzat compania de aroganta si servicii proaste de service.

China a reprezentat anul trecut 14% din vanzarile Samsung, fata de 29% in cazul Americilor si 25% in cazul Europei, ptorivit datelor Bloomberg.

In trimestrul al doilea, Samsung a detinut o cota de piata mai mare in China decat cei mai mari producatori locali, Lenovo, Coolpad, detinut de China Wireless Technologies, ZTE, Huawei Technologies si Xiaomi.