„Oamenii merg la banca pentru siguranta, acces si expertiza financiara. Acum zece ani am fost la BRD sa-mi iau un credit pentru casa, am inceput un proces destul de intens, plin de documente prin care incercam sa conving banca. Dar nu am avut niciun control asupra dobanzii, asupra comisioanelor, banca avea control deplin asupra conditiilor. Daca azi as face refinantare sau as vrea un credit nou, ma pot uita pe internet, pot folosi diverse comparatoare pentru comisioane, dobanzi. Sunt foarte multe informatii transparente, probabil voi negocia cu mai multe banci in acelasi timp. Iar daca nu-mi plac conditiile ma duc la banca urmatoare”, a afirmat Dragos Chivu.

El a mai spus ca utilizatorii de servicii bancare isi doresc lucruri simple pentru ca nu mai au timp.

„Aproximativ 70% dintre clienti nu mai au timp, 86% ar plati mai mult pentru o experienta mai buna, in timp ce 89% ar merge la o banca concurenta daca nu le-ar placea experienta pe care o au cu banca sau ar vedea un abuz din partea acesteia”, a declarat Chivu.

Citeste si:

Cele trei trenduri care au schimbat piata de servicii bancare in ultimii ani sunt partea de confort si control oferit clientilor, segmentul de mobile banking si cel al platilor contactless.

„La banca te duci de cateva ori pe an, in schimb, la mobil, te uiti intre 90 si 150 de ori pe zi. Multi il folosesc inainte de a se da jos din pat, chiar daca uneori doar pentru a opri alarma. Si atunci nu este tentant sa pui o sucursala in buzunarul in fiecarui roman?”, a mai spus seful Printec Group Romania.

Fotografia a fost realizata de Mircea Dragos.