Google a inceput sa accelereze productia ochelarilor inteligenti Glass si urmeaza sa distribuie in urmatoarele luni cateva zeci de mii de unitati, utilizatorii existenti avand optiunea sa "invite" in proiect un numar limitat de persoane, care vor putea astfel sa cumpere gadget-ul.

Astfel, Google pregateste o crestere semnificativa a productiei ochelarilor Glass in perioada premergatoare sarbatorilor de iarna, au declarat surse apropiate companiei pentru Financial Times, preluat de CNBC si dat publicitatii de agentia Mediafax.
In prezent sunt in circulatie putin peste 10.000 de unitati, distribuite catre persoane apropiate companiei, dezvoltatori de aplicatii si persoane care au castigat concursul organizat de Google pentru oportunitatea de a testa noua tehnologie.
Google a anuntat anterior ca ochelarii nu vor fi disponibili publicului larg pana undeva anul viitor, insa la un moment dat posesorii existenti vor putea "invita" un numar limitat de persoane, care vor avea astfel posibilitatea sa cumpere gadget-ul. Google a utilizat o metoda similara la lansarea serviciului de email Gmail.
Asemenea ceasurilor inteligente cu software Android lansate recent de mai multi producatori de electronice, ochelarii Google se conecteaza la smartphone-ul utilizatorului si afiseaza informatii pe un ecran de mici dimensiuni plasat pe rama, deasupra unuia dintre ochi. Gadget-ul este controlat prin comanda vocala si are o camera digitala foto-video.
Google a promovat utilitati diverse pentru produs, precum inregistrarea activitatilor sportive sau realizarea unor clipuri de instruire in diferite discipline, precum gatitul. Glass este promovat chiar ca accesoriu intr-o editie recenta a revistei Vogue.
Compania a introdus recent functii de navigatie, iar retelele de socializare si mai multe organizatii media au creat deja aplicatii pentru ochelari.
Google Glass a devenit omniprezent la conferintele specializate din Silicon Valley, insa nu a castigat inca popularitate in randul publicului larg, fiind criticat pe teme diverse, de la probleme de intimitate la chestiuni de eticheta.
Sursele citate de FT au pecizat ca unul dintre scopurile extiderii lente, treptate, a numarului de ochelari disponibili este familiarizarea publicului cu produsul, care ar putea fi lansat pe piata in a doua parte a anului viitor.
Ochelarii au fost prezentati in premiera anul trecut, la conferinta Google I/O destinata dezvoltatorilor. Participantii la conferinta au putut comanda Glass la un pret de 1.500 de dolari. Dezvoltatorii de aplicatii au primit primele modele in acest an.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri