Surse din piata, citate de publicatia specializata BGR, scriu ca pentru a reusi aceasta performanta Microsoft si-a bugetat sute de milioane de dolari pentru campanii de marketing si promovare.
Se vehiculeaza de asemenea ca bugetul pentru promovarea Windows 8.1, cea mai noua versiune a sistemului de operare dezvoltat de Microsoft, va necesita investitii de 400 de milioane de dolari, de aproape doua ori mai mult decat versiunea lansata de companie in toamna anului trecut.
Insa vor reusi americanii acest lucru intr-o piata care este in plina scadere? Unde laptop-urile si ultrabook-urile sunt depasite treptat si sigur de catre tabletele cu Android si iOS?
Pentru acest lucru, Microsoft va incepe de la jumatatea lunii noiembrie o campanie de fidelizare a clientilor din intreaga lume oferind clientilor unui dispozitiv cu touchscreen un voucher in valoare de 25 de dolari pentru achizitia unui produs din portofoliul Microsoft. De asemenea, compania din Redmond isi va intensifica prezenta in magazinele de retail prin standuri dedicate.
Cea mai mare problema a Microsoft in urmatoarele doua luni va fi insa lipsa echiparii dispozitivelor puse la vanzare cu noul sistem de operare, numai 20% dintre PC-urile cu touchscreen care vor fi puse la vanzare beneficiind de noul OS.