“Romania este o piata de televiziune in care domina serviciile platite, romanilor le place televiziunea mai mult decat altora. Romania, Turcia si Germania sunt tari mari in privinta consumului de televiziune ceea ce le face foarte interesante. Cred ca daca masurati numarul de locuitori cu cel al consumului de televiziune, probabil sunteti lider mondial. Romania este una dintre cele mai mari piete de televiziune, este una dintre putinele tari in care domina serviciile platite (n.red. rata de penetrare a serviciilor platite este de 85%), aveti preturi mici, calitate…ar trebui sa fiti mandri de asta. Romania este o tara mica catre medie pentru noi in prezent, dar este o tara in care vrem sa crestem, iar parteneriatul cu Orange si investitia pe care o fac ei este mare. Vrem sa ramanem in Romania pe termen lung”, a afirmat managerul.

In prezent Orange, cel mai mare jucator de pe piata locala de telecomunicatii, care a intrat in iunie pe segmentul de televiziune, este singurul operator telecom care este client al SES Astra in Romania. Compania mai are parteneriate cu Orange in Africa, Franta si Marea Britanie.

De asemenea, compania mai colaboreaza in Romania cu grupul CME (proprietarul companiei Pro TV), Prima TV, B1 TV, Intact, Radio Romania Actualitati si Radio Romania Cultural, Eastern Space Systems, Est TV, Alfa Omega si Bivolul Advertising.

Citeste si:

Afla mai multe din textul:

Hölzle, SES Astra: Ne concentram toate eforturile pentru a creste cu Orange. Este cheia de extindere pentru noi

Holzle, SES Astra: Ne concentram eforturile pentru a creste cu Orange

Holzle, SES Astra: Ne concentram eforturile pentru a creste cu Orange