Compania a inregistrat o crestere anuala de peste 6% a bazei de abonamente (RGU), ajungand, la 30 septembrie 2013, la o baza de 1.778.800 abonamente. Comparativ cu T3 2012, baza de abonamente a crescut cu 103.200. Totodata, baza de clienti UPC a crescut pana la 1.160.300 clienti, in T3 2013 compania castigand 6.600 noi clienti.

In T3 2013, UPC a atras 13.800 noi abonamente de televiziune digitala prin cablu, baza crescand pana la 456.500. Pe acest segment, cresterea anuala este de 13%. La sfarsitul lunii septembrie 2013, peste 13% din baza totala de televiziune digitala, 60.000 de clienşi, au TV HD.

Cu o crestere constanta se evidentiaza si televiziunea prin satelit (DTH), numarul de clienti pe acest segment ajungand la sfarsitul trimestrului al III-lea la 317.500, adica o crestere de peste 7% (21.400 clienti) fata de T3 2012.

Citeste si:

Cresterea anuala pe segmentul Internet este de 14% (un plus de 44.300 noi abonamente Fiber Power). La sfarsitul lunii septembrie 2013, UPC ofera servicii de internet catre o baza de 361.000 de clienti. 56% din totalul clientilor de internet UPC, 196.000 de clienti, au Fiber Power de mare vitezã. De asemenea, peste 137.000 de clienti beneficiaza si de solutia de WiFi.

La sfarsitul lunii septembrie 2013, 262.900 de abonati UPC beneficiaza de servicii de telefonie. Comparativ cu trimestrul al III-lea al anului 2012, cresterea pe segmentul de voce a fost de aproape 24% (aproximativ 51.000 de noi abonamente).

Principalii concurenti ai UPC Romania sunt Orange, Vodafone, Cosmote, precum si Romtelecom si RCS&RDS.