My UPC ofera o intreaga suita de avantaje, precum vizibilitatea unui istoric de client, localizarea serviciilor in functie de adrese, activarea de notificari si alte optiuni. Cu My UPC, compania extinde gama de modalitati de plata.

“Plata online a facturilor este deja un fenomen in Romania, volumul lor crescand cu aproximativ 60% in acest an, ceea ce arata ca romanii isi doresc aceasta optiune. My UPC face parte dintr-un proiect mai amplu, UPC Cares, prin intermediul caruia oferim suport clientilor nostri ”, declara Robert Redeleanu, CMO UPC Romania.

Pentru a accesa My UPC, clientii trebuie sa isi creeze cont, prin introducerea codului de client si a numelui de familie. Odata creat contul, utilizatorii au acces la toate facilitatile oferite de My UPC in aceasta faza – plata online a facturilor, printr-un singur click, vizualizare istoric facturi, detalii legate de servicii contractate, plata in avans si biblioteca online de manuale si tutoriale puse la dispozitie de UPC.

Citeste si:

Totodata, clientii care au nevoie de asistenta pot contacta, prin My UPC, echipa de specialisti Relatii Clienti. Platforma beneficiaza de un design simplu si intuitiv, pentru o navigare usoara.

Plati prin sistemul PayU

Pentru partea de plati online, UPC Romania foloseste serviciile PayU. Intr-o prima faza, clientii vor avea la dispozitie doua modalitati de plata – prin card bancar si plata automata PayByClick - prin card cu stocare de token. Intr-o faza ulterioara, clientii vor avea la dispozitie si posibilitatea platilor recurente, prin optiunea PayOnTime. Toate modalitatile de plata garanteaza securitatea datelor clientilor.

Principalii concurenti ai UPC sunt Romtelecom, RCS&RDS, precum si Orange si Vodafone.