Furnizorul de solutii cloud pentru mediul de business Ymens vrea sa se extinda in zona de clienti mari, institutii publice, dar si la nivel regional prin semnarea unui parteneriat cu Microsoft, compania urmand sa ofere astfel solutiile de eficientizare si colaborare Office, Sharepoint, Exchange si Lync.

“Companiile mari ne-au cerut sa venim cu o oferta adaptata nevoilor lor. Teamnet merge foarte mult pe ideea de regionalizare, iar Ymens va urma acest trend. Aplicatiile sunt multilingvistice si vom oferi suport in mai multe limbi. In urmatorii cinci ani, cloudul va avea cel mai mare impact in toate domeniile”, a declarat in cadrul unei conferinte de presa Bogdan Padiu, CEO al grupului Teamnet din care face parte si compania de cloud Ymens.

Extinderea Ymens la nivel regional va incepe de la mijlocul anului viitor.

“Deocamdata analizam pietele in care vom merge, luam in calcul de la Germania pana la Orientul Mijlociu”, a afirmat Bogdan Balaci (foto), CEO al Ymens.

Noile solutii de colaborare si comunicare lansate de Ymens in parteneriat cu Microsoft vor inseamna peste 10% din cifra de afaceri a Ymens pe 2014. Balaci nu a facut estimari in legatura cu veniturile companiei in 2014.

Insa, pentru anul acesta, managerul mizeaza pe o cifra de afaceri in crestere cu circa 10-15% fata de cele aproximativ 1,44 milioane de euro din 2012.

In prezent, solutiile Ymens au peste 10.000 de utilizatori, mai mult cu 50% fata de anul trecut, iar Bogdan Balaci crede ca parteneriatul cu Microsoft va atrage alte cateva mii de utilizatori.

Solutiile de colaborare oferite de Microsoft pentru Ymens se numes eMail (comunicare prin e-mail), Portal (colaborare in echipa prin portal intern) și Comunicator (solutii de videoconferinta).

Clientii isi pot cumpara produsele Microsoft prin doua metode: in regim hosted, respectiv solutiile vor fi gazduite in platforma Ymens, in acest caz oferta fiind personalizata sau in regim standard, prin plata unui abonament Microsoft Office 365.

Astfel, serviciul de e-mail pe baza de abonament lunar costa 2,99 euro per utilizator, iar suita de colaborare (care cuprinde toate cele trei solutii: Email, Portal si Comunicator) costa 4,75 de euro per utilizator.

“Targetul meu este sa creez un echilibru intre clientii din IMM-uri, clienti mari si sectorul public. Deocadamata, in cazul nostru predomina IMM-urile, dar la nivel general rata de adoptie a serviciilor cloud este mai ridicata in randul clientilor mari pentru ca acestia au probleme cu scaderea profiturilor. Iar IT-ul este un mare mancator de resurse si exista aceasta tendinta de externalizare a solutiilor care nu sunt core business, precum sunt cele de resurse umane, cele de colaborare sau chiar CRM”, a mai spus Balaci.

Piata locala de solutii cloud este estimata sa creasca cu circa 40% anual si va ajunge astfel la aproximativ 150 de milioane de euro in 2017.

Pe de alta parte, la nivel global, veniturile din solutii cloud vor creste cu 15-18% anul pana ala 21 miliarde de dolari in 2016.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri