Echipa Seniorhyper anunta lansarea campaniei Black Friday 2013 in magazinul online Orange. Gandita ca un teasing pentru cei interesati de reducerile oferite de Orange Romania in campania Black Friday, strategia de digital include o aplicatie de Facebook cu trei jocuri, sub indemnul „nerabdarea se premiaza”.

Cele trei jocuri pot fi accesate pe pagina de Facebook Orange Romania (aici) si au rolul de “a-ti face asteptarea mai usoara” pana la Black Friday. Astfel, poti alege sa spargi bule, sa eliberezi baloane colorate in aer sau sa tai cat mai multe frunze, iar asta te poate face castigatorul unuia dintre cele trei smartphone-uri Samsung Galaxy S4 zoom 4G, daca ai noroc la tragerea la sorti.

Pentru ca Black Friday la Orange este exclusiv in magazinul online, comunicarea intregului proiect se face in mediul digital prin: bannere standard si interactive, dar si Facebook Ads. De strategia de media s-a ocupat agentia Initiative.

wall-street.ro a fost prima publicatie care a scris ca Orange, alaturi de concurentii Romtelecom si Cosmote, vor organiza anul acesta Black Friday. Este foarte posibil ca acestora sa li se alature si ceilalti jucatori din piata telecom - Vodafone, UPC si RCS&RDS.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri