Deocamdata, in Bucuresti, dintre cele 130 de reclamatii primite de vineri pana luni dimineata, doar 10 s-au referit la reducerile de Black Friday, care au inceput la 22 noiembrie, au precizat reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor (ANPC).

Cateva zeci de astfel de reclamatii s-au inregistrat si in tara, dar mai multe vor fi facute, probabil, in aceasta saptamana, potrivit surselor citate de Mediafax.

Ca si in alti ani, multi oameni reclama faptul ca n-au mai putut sa achizitioneze produsele comandate online. "Nu inteleg ca mailul care vine imediat dupa ce au facut comanda, acel mail automat, e de confirmare a primirii mailului prin care s-a facut comanda, nu de procesare a comenzii. Pentru confirmarea comenzii, ei trebuie sa primeasca un mail cu numarul acesteia si informatii privind existenta produselor comandate in stoc si livrarea lor. In mailul care vine automat li se si spune ca vor fi contactati pentru confirmarea comenzii", au aratat reprezentantii ANPC.

Oamenii mai reclama ca, in unele cazuri, reducerea nu s-a facut corect, ei motivand ca pretul la care s-a aplicat aceasta era mai mai mare decat cel din zilele de dinainte de Black Friday.

Citeste si:

O alta categorie de reclamatii se refera la stocurile insuficiente ale unor produse cu pret redus.

ANPC precizeaza ca magazinele trebuie sa aplice, cu acesta ocazie, reducerea celui mai mic pret din ultimele 30 de zile.

Totodata, in cazul in care un comerciant si-a facut reclama ca are stocuri suficiente sau ca si-a suplimentat stocurile pentru Black Friday, inspectorii ANPC verifica documentele privind stocurile, pentru a vedea daca au fost informati corect consumatorii.