„Ne-am bugetat investitii cuprinse intre 55 si 57 milioane de euro in extinderea retelei de magazine. Vrem sa oferim posibilitatea antreprenorilor de a dezvolta si a extinde conceptul pe francizare oferit de catre Vodafone. Modelul de franciza presupune ca reprezentantii Vodafone sa se ocupe de amenajarea completa a spatiului, in timp ce francizorilor le revine sarcina de a echipa cu stoc de produse magazinul”, a declarat Alexandru Baloi, director al departamentului Indirect Sales.

Vodafone Romania a deschis sapte magazine de tip franciza in noiembrie si alte sase in decembrie. De modelarea si amenajarea magazinelor se ocupa Vodafone, ceea ce reprezinta doua treimi din investitie, iar o treime revine francizorului.

Modelulul de francizare al retelelor Vodafone este destinat antreprenorilor cu experienta in retail sau in telecom, actuali sau fosti sefi de magazine care isi doresc sa urmeze o cale antreprenoriala.

Pana in prezent, au fost deschise magazine in Bucuresti, Iasi si Cluj-Napoca. „Incepad cu anul viitor vom extinde si mai mult politica de francizare la nivelul intregii tari”, a completat Baloi.

Citeste si:

"Vom investi mai mult decat in mod obisnuit in ultimii ani. Vom majora investitiile in reteaua de magazine si vom accelera dezvoltarea retelei 4G. De asemenea, vom continua investitiile in retelele de fibra optica", a afirmat si Inaki Berroeta, CEO-ul operatorului telecom.

Ne-am dublat vanzarile fata de o zi obisnuita

Anuntul despre planurile de investitii vine dupa „recordul de vanzari” de Black Friday. „Am avut un record de vanzari in intreaga retea, am depasit asteptarile, inregistrand pana la 5000 de contracte incheiate. Ne-am dublat practic vanzarile fata de o zi obisnuita. Vom repeta aceasta experienta”, au declarat reprezentantii Vodafone Romania.

Operatorul are in prezent 610 magazine exclusive, dintre care 200 sunt magazine proprii si 410 sunt detinute de parteneri exclusivi (dealeri).

Programul de franciza se adreseaza romanilor cu initiativa atrasi de domeniul comunicatiilor mobile si ofera aceleasi standarde cu magazinele Vodafone. Prin acest program, operatorul de telefonie mobila ofera francizatilor acces la know-how-ul, sistemele, aplicatiile, standardele de imagine Vodafone si programele de pregatire pentru personalul de vanzari.