Numai in primele zile de la lansare, tableta Hudl a fost cumparata de peste 35.000 de utilizatori.
Tableta de 7 inch a avut la lansare un pret de 140 de euro, iar pentru abonatii Tesco avea un pret ceva mai mic.
Dispozitivul mobil lansat de Tesco, care ruleaza sistemul de operare Android, s-a bucurat de review-uri pozitive din partea criticilor care, in ciuda unui pret relativ scazut au laudat constructia solida, calitatea ecranului si raportul calitate-pret.
O data cu succesul de care s-a bucurat prima generatie a tabletei, reprezentantii Tesco nu se opresc si pregatesc lansarea unui nou dispozitiv si in 2014, o tableta cu specificatii mai noi, dar cu un pret similar celui propus si la lansarea primei generatii Hudl.
Piata de tablete din Marea Britanie s-a ridicat anul trecut la 8,3 milioane de unitati vandute, potrivit companiei de cercetare CCS Insight, unde peste jumatate din vanzari s-au inregistrat in ultimul trimestru al anului.