Presedintele grupului japonez Sony Corp., Howard Stringer, a admis luni ca gigantul japonez si-a asumat un risc urias prin impunerea unui pret ridicat pentru viitoarea consola de jocuri video PlayStation 3 (PS3), insa a prognozat ca produsul va reusi sa se ridice la inaltimea asteptarilor, informeaza Rompres.

"Pretul consolei PS3 este desigur unul ridicat, dar si potentialul sau...Asemeni tuturor noilor inventii este vorba de o strategie cu un grad ridicat de risc, insa daca PS3 se ridica la nivelul asteptarilor, nu cred ca cineva se va ingrijora de faptul ca Nintendo si Xbox au preturi mai mici", a declarat Howard Stringer intr-o conferinta de presa. Luna trecuta, Sony a anuntat ca pretul sugerat de producator pentru o consola PS3 standard este de 62.790 yeni in Japonia si 499 dolari in SUA, mult mai mult decat rivala Xbox 360, produsa de gigantul software Microsoft Corp, care se vinde la un pret de pornire de 299 dolari in SUA.

In plus, Stringer s-a aratat increzator si in succesul tehnologiei Blu-ray, tehnologie sustinuta de Sony pentru a deveni viitorul standard din industria discurilor optice, motivul fiind sprijinul manifestat de o serie de mari studiouri de film de la Hollywood. in opinia sefului de la Sony, atuul principal al tehnologiei Blu-ray este capacitatea de 50 de GigaByte, fata de o capacitate de 30 de GigaByte cat ofera tehnologia HD-DVD promovata de Toshiba si NEC.

Fost jurnalist, americanul Howard Stringer a lansat in anul 2005 un amplu program de restructurare la Sony, program care prevede eliminarea a 10.000 de locuri de munca si inchiderea a aproximativ 11 facilitati de productie pana in luna martie 2008.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri