Chiar si asa, rezultatele sunt mult sub asteptari, taiwanezii inregistrand al doilea trimestru consecutiv de pierderi operationale care se ridica la peste 50 de milioane de dolari.
Totusi, vanzarea participatiei Beats a ajutat compania sa obtina un profit de 10 milioane de dolari in ultimul trimestru, comparativ cu pierderi cumulate de 99 de milioane de dolari in cel de-al treilea trimestru al anului.
Comparativ cu T4 din 2012, profitul este de trei ori mai mic.
Mai mult decat atat, veniturile companiei isi continua declinul, la fel si cota de piata. In cel de-al patrulea trimestru al anului, producatorul taiwanez a obtinut venituri de 1,43 miliarde de dolari, comparativ cu 1,6 miliarde de dolari in T3.
Chiar daca linia de smartphone-uri “One” lansata de HTC in 2013 a primit note foarte bune din partea criticilor, compania nu a reusit sa se impuna pe o piata dominata de Apple si Samsung. Mai mult, HTC a pierdut pe mai multe piete batalia cu producatorii LG sau Huawei, potrivit mai multor companii de cercetare.
Ramane de vazut daca 2014 va resuscita in vreun fel compania producatoare de telefoane mobile si daca o strategie bine pusa la punct va ajuta HTC sa depaseasca impasul din aceasta perioada.