Samsung se va alia impreuna cu Amazon, cel mai mare magazin online din lume si cu alte mari studiouri de filme si corporatii media, precum Lionsgate si Warner Bros pentru promovarea si popularizarea tehnologiei 4K.
Amazon, al carui serviciu Instant Video, concurent Netflix, ofera mii de filme si programe TV, nu a specificat ce va presupune parteneriatul dintre cei trei, scrie Reuters.

Samsung, dar si alti producatori de electronice se asteapta ca televiziunea de foarte inalta definitie 4K va deveni peste cativa ani un standard si va revitaliza vanzarile pe acest segment.
La CES 2014, unul dintre cele mai mari targuri tehnologice de peste an, Samsung a precizat ca va lucra deopotriva si cu alte servicii specializate de streaming video pentru promovarea tehnologiei 4K.
Tehnologia de ultra definitie, cunoscuta si sub denumirea de 4K, ce ofera continut la o rezolutie de 3840 × 2160 pixeli a avut vanzari timide la inceput in special datorita preturilor foarte mari pentru echipamentele TV.
Este si cazul televizoarelor HD, carora le-au luat cativa ani buni pentru a deveni un produs de masa, iar in prezent pretul lor este la un nivel mult mai accesibil.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri