In plus, 31% dintre aceste persoane considera ca modificarile in privinta modului de consum al divertismentului se vor petrece mai repede, respectiv intr-un interval cuprins intre unu si cinci ani, conform acestei cercetari realizate la solicitarea companiei Irdeto si facuta publica la salonul de electronica CES, care se desfasoara in aceste zile in Las Vegas.

Cercetarea a inclus un esantion de aproximativ 1.000 de adulti americani, cu varsta de peste 18 ani, care au fost chestionati in perioada 17 - 23 decembrie 2013.

Cei mai multi dintre americani (65%) inca prefera sa vizioneze programele lor favorite, in direct, la televizor, chiar daca acelasi continut este difuzat si prin intermediul unui streaming pe dispozitivele mobile.

Potrivit aceleiasi cercetari, 60% din "generatia Netflix" (18-24 de ani) prefera sa urmareasca dintr-o data seriale, fara a mai astepta o saptamana sau mai mult pentru a viziona un nou episod al unei serii.

Citeste si:

Pe de alta parte, 31% dintre persoanele chestionate cred ca vor folosi un dispozitiv de tip "Smart TV" pentru a urmari filme si programe de televiziune in urmatorii cinci ani, mai degraba decat sa utilizeze dispozitive precum consolele de jocuri (6%), dispozitive hibride de streaming precum Roku (6%), tablete si telefoane mobile (5%) si dispozitive de tip USB precum Google Chromecast (2%).

Tehnologiile superioare precum 4K (Ultra HD) par sa castige din ce in ce mai mult teren in preferintele consumatorilor, insa mai au de parcurs un drum foarte lung pana sa domine piata.

Doar 18% dintre americani spun ca sunt "foarte interesati" de dispozitivele care furnizeaza astfel de tehnologii, in timp ce 40% afirma ca sunt "oarecum interesati" sa achizitioneze un televizor care permite vizionarea programelor in format 4K/ Ultra HD. Insa, 16% dintre cei chestionati afirma ca nu sunt interesati deloc de aceste noi tehnologii.