Compania Orange, divizia de telefonie mobila a France Telecom, a prezentat planurile in detaliu de extindere catre segmentul companiilor mici a ofertelor de servicii care permit angajatilor unei companii acces permanent la adresa de e-mail, titreaza publicatia MarketWatch.

Specialistii din piata considera ca extinderea acestui serviciu este una dintre tentativele Orange de a obtine o cota pe o piata dominata de firma canadiana Research In Motion (RIM), care este cunoscuta prin serviciul de e-mail BlackBerry.

Orange Romania a lansat, in luna martie, in colaborare cu RIM, solutia BlackBerry, care permite angajatilor unei societati, atunci cand nu sunt la birou, acces permanent si securizat la e-mail, telefon, mesaje scrise (SMS), agenda, Internet si aplicatii de date prin intermediul unui terminal mobil.

"In acest moment, doar 10% din intreprinderile mici si mijlocii utilizeaza e-mailul mobil si acesta este considerat de consumatori o solutie scumpa, rezervata managerilor companiei", a declarat vice-presedintele executiv al Orange Business Solutions, Philippe Bernard.