"In prezent, MSI functioneaza cu un numar de 162 de posturi, functionarii publici desfasurandu-si activitatea in spatii insuficiente. Pentru buna desfasurare a activitatilor specifice si pentru asigurarea conditiei de maxima operativitate, specifica domeniului de activitate este necesar extinderea spatiului in care ministerul isi desfasoara activitatea. De asemenea, trebuie avut in vedere ca volumul documentelor este unul important si genereaza o lipsa de spatii necesare desfasurarii activitatii in conditii optime", se arata in nota de fundamentare a unui proiect de HG privind transmiterea unor spatii din imobilul aflat in domeniul public al statului din administrarea Ministerului Finantelor in administrarea MSI.

Documentul este disponibil pe pagina web a MSI.

Ministerul gestionaeaza si fondurile europene structurale pentru cresterea competitivitatii economice.

Citeste si:

"Pentru gestionarea proiectelor depuse spre finantare se impune asigurarea spatiului adecvat in vederea gestionarii acestora. Prin urmare, avand in vedere spatiul insuficient in care isi desfasoara activitatea Ministerul pentru Societatea Informationala propunem trecerea spatiilor din imobilul situat in Bulevardul Libertatii, nr.14, sector 5, Bucuresti din administrarea Ministerului Finantelor Publice - Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF)", se mai spune in nota de fundamentare.

Conform proiectului de HG, predarea - preluarea spatiilor se va efectua in baza unui protocol incheiat intre partile interesate, in termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a a actului normativ.