Pozitia oficiala a companiei:

“Teamnet este dezvoltatorul ”Sistemului integrat pentru serviciul de urgenta” care permite localizarea apelurilor catre 112 si al proiectului “Centrul de coordonare SAR” dezvoltat pentru ROMATSA.
In cadru ”Sistemului integrat pentru serviciul de urgenta”, aplicatia de tip Geographical Information System (GIS) pozitioneaza pe harta apelurile initiate de pe telefoanele mobile folosind informatiile transmise de catre operatorii de telefonie mobila. Pe harta se vizualizaza o forma geometrica ce reprezinta celula sau sectorul de celula din care a fost initiat apelul. Timpul de localizare a apelulului si deci de identificare a celulei din care a fost initiat apelul este de aproximativ 5 secunde.
Localizarea unui apelant are o precizie ridicata in zonele dens populate datorita numarului foarte mare de antene. In zone putin sau deloc populate cum este cazul acestei situatii, antenele se gasesc la distante de pana la 30 de kilometri iar suprafata in care este localizat apelantul este direct proportionala.
Teamnet a dezvoltat si implementat cele doua proiecte pentru parti terte. Sistemele au fost livrate in deplina stare de functionare, la cele mai inalte standarde si corespunzatoare din punct de vedere tehnic ncesitatilor pentru care au fost concepute.
Sistemul “Centrul de coordonare SAR” este operat de catre beneficiarul acestuia, Agentia ROMATSA.
“Sistemul integrat pentru serviciul de urgenta” este accesibil operatorilor 112 si dispeceratelor ISU, jandarmeriei si serviciilor de ambulata.
Gestionarea situatiilor speciale, asa cum este evenimentul din 20 ianuarie, revine in atributia autoritatilor competente conform procedurilor specific
Teamnet nu a primit niciun fel de solictare din parte beneficiarilor care sa faca referire la probleme de functionare a sistemelor. In aceasta situatie, din punctul nostru de vedere, acestea au functionat corect”, au afirmat reprezentantii Teamnet.

Grupul Teamnet este format din companiile Teamnet International (integrare de solutii IT), Teamnet Dedalus (solutii IT in domeniul medical), Teamnet Enginnering (managementul deseurilor, al apelor) si Ymens (furnizor de cloud).

“Dezvoltarea societatii inseamna dezvoltarea fiecarui individ. Printre provacarile de astazi se numara birocratia, transparenta proceselor sau eficientizarea. Intre serviciile de care ne ocupam se numara sistemul 112, prin care sunt gestionate 1,4 milioane de apeluri in fiecare luna. Localizarea unui apel se face in cinci secunde. De asemenea, am dezvoltat Sistemul National Integrat pentru Vize prin care se gestioneaza 200.000 de vize in 129 de consulate romanesti”, a afirmat Bogdan Padiu (foto), directorul general al grupului Teamnet, in cadrul conferintei de presa din decembrie in care era anuntat procesul de rebranding al grupului.

Citeste si:

Teamnet este un grup format odata cu lansarea companiei Teamnet International in 2001, celelalte trei companii fiind lansate in ultimii trei ani. Teamnet International este un furnizor de solutii informatii care de-a lungul anilor a avut numeroase contracte in zona publica.

Grupul, cu venituri de 53 de milioane de euro in 2012, a obtinut din contracte private in jur de 20% din cifra de afaceri pe 2013, dupa cum afirma Padiu in urma cu o luna.