Angajatii unei companii medii din Bucuresti petrec in medie pe an 216 ore pentru plata taxelor, potrivit Raportului Bancii Mondiale – Doing Business 2013.

“Piata locala era estimata in 2012 la aproximativ 250.000 de certificate digitale calificate, iar potentialul de dezvoltare pe acest segment este evident, in contextul evolutiei legislatiei – reteta electronica, arhivarea electronica – si al gradului din ce in ce mai mare de utilizare a documentelor electronice”, potrivit reprezentantilor UPC.

Pachetul oferit clientilor include un kit pentru semnatura electronica alcatuit dintr-un certificat digital calificat, un dispozitiv criptografic (de tip token USB) si o aplicatie software pentru semnarea electronica a documentelor.

Citeste si:

Aproximativ 90% din companiile mici si mijlocii au depus formulare online in ultimul an, peste 70% au platit online taxe si impozite si peste 70% au transmis date statistice, potrivit unui studiu realizat in octombrie de UPC Romania impreuna cu Roland Berger.

In prezent, in Romania, semnatura electronica este folosita la depunerea online a declaratiilor sau transmiterea rapoartelor catre 8 autoritati publice, fiind utilizata si pentru autentificarea in sisteme informatice private sau semnarea mesajelor transmise prin e-mail.

UPC Business ofera servicii precum cablarea structurata, audioconferinta, semnatura digitala. Divizia UPC Business este prezenta in 12 tari din Europa: Olanda, Austria, Belgia, Irlanda, Marea Britanie, Polonia, Cehia, Slovacia, Romania, Ungaria, Elvetia si Germania. La nivel national, reteaua de fibra optica si cablu CATV acopera 114 dintre cele mai importante orase din Romania, incluzand: Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Iasi. Portofoliul UPC Business acoperã toate segmentele de piatã, de la companii mici si mijlocii panã la companii nationale si multinationale. Solutiile de comunicatii se adreseazã unor domenii precum bancar, transporturi, distributie si logistica, educatie sau administratie publica.