Desi 2013 a fost un an dificil pentru piata IT&C, reflectat si in zona achizitiilor de solutii ERP, peste 100 de companii s-au alaturat portofoliului de clienti. Divizia Charisma si-a majorat contributia la 69% la veniturile obtinute in 2013, divizia de dezvoltare de solutii software la cheie Acollada generand 20% din cifra de afaceri, in timp ce veniturile aduse de divizia de project management TotalSoftPM s-au ridicat la 11%.

In structura cifrei de afaceri provenita din pietele internationale, un aport important l-a avut succesul tehnic si financiar al unor proiecte majore, derulate de divizia Charisma cu grupul Deutsche Leasing (Brazilia, Spania, Portugalia si Polonia), BNP Paribas Luxemburg sau Raiffeisen Leasing. Competenta tehnica si de business in tehnologiile Microsoft CRM si SharePoint au determinat patru grupuri multinationale sa aleaga TotalSoft pentru extinderea platformei CRM la nivel global.

TotalSoft si-a mentinut in acest fel cota de 16% pe piata solutiilor software, dominand verticalele de retail, distributie si servicii.

Printre companiile care s-au alaturat portofoliului de clienti Charisma in 2013 se numara Tinmar, RePower, e-ON, Servier Pharma, Lasherz, Conex Distribution, Albalact, MNT Healthcare Europe, Cegedim, Cargil, Green Group, Howard Johnson si Agro Chirnogi.

Citeste si:

Divizia de project management, TotalSoftPM, a incheiat anul cu un profit de 20%, cel mai mare din cei 5 ani puternic afectati de criza, si cu o lista de clienti impresionanta care include jucatori precum Azomures, OMV Viena, EPCM, Silcotub, Rompetrol, Ministerul Culturii, Consiliul Judetean Dambovita, Consiliul Judetean Iasi, Primaria Mioveni, Delta ACM, Lukoil, Astor Com, sau Astaldi (Bucuresti, Sibiu si Constanta). TotalSoft a devenit furnizor major de consultanta in project management pentru Petrom si deruleaza proiecte de servicii de project management in Rusia, Austria si Arabia Saudita.

TotalSoft a investit puternic in cresterea performantei si adoptarea de noi tehnologii, dar si in diversificarea portofoliului de solutii Charisma. In acest context, Charisma for Agriculture a fost completata cu module destinate zootehniei si comerciantilor de cereale, pentru companiile din energie si utilitati s-a lansat Charisma Billing iar pentru cele de automotive o solutie CRM standard in industrie. In domeniul telecomunicatiilor, solutia de management al fluxurilor lansata sub brandul Charisma HCM a castigat adepti din randul majoritatii jucatorilor de piata.

In 2013, TotalSoft a continuat sa mizeze pe solutii mobile, lansand produse pentru activitatea reprezentantilor de vanzari (Charisma Mobile Gamification for Sales), pentru managementul fluxurilor de numerar (Charisma Mobile Cash Flow) sau pentru ofertele dealerilor auto (Charisma Mobile Web Leasing). Acestea s-au adaugat unei largi suite de aplicatii pentru dispozitivele mobile functionale pe iOS, Android si Windows 8.

Pentru 2014, TotalSoft isi propune o crestere cu 15% a cifrei de afaceri globale, cu 20% a veniturilor din solutiile proprietare Charisma, precum si o triplare a veniturilor din proiecte pe fonduri structurale fata de 2013. Compania si-a fixat ca obiectiv un EBIDTA de 6 milioane euro.