De asemenea, compania a avut rata de profit de aproximativ 20% la finalul anului 2013.

,,Pe langa sezonalitate si cresterea volumului de lucru, rezultatele financiare bune sunt urmarea fireasca a faptului ca ne-am concetrat si pe diversificarea si inovarea solutiilor oferite”, a declarat Violeta Rosu, managing partner Blue Point.

Printre clientii Blue Point se numara Synevo, Heineken, Vodafone, Tiriac Auto, Xerox si Reader’s Digest.

Citeste si:

Cea mai profitabila verticala de lucru pentru Blue Point a fost reprezentata anul trecut de serviciile prin telefon. Compania mai ofera servicii de suport clienti, backoffice, sondaje opinie, campanii multi-channel, direct mailing etc.

In anul 2014, Blue Point estimeaza o crestere de aproximativ 10% a cifrei de afaceri, a numarului de angajati si intrarea pe piata internationala a serviciilor de call center. Infiintata in 2007, compania are in prezent aproximativ 100 de angajati .

Blue Point este o companie de servicii call center cu capital integral romanesc.