Operatorul are 19 magazine in franciza in Bucuresti, Iasi, Cluj, Arad, Falticeni, Piatra Neamt, Medias, Sighisoara, Bistrita, Viseul de Sus, Zalau, Uricani, Comarnic, Caracal, Mizil si Targu Mures.

Numarul unitatilor in franciza va continua sa creasca pe parcursul intregului an.

“Ne dorim sa construim acest model de business alaturi de antreprenori locali cu o buna reputatie, experienta in domeniu, orientati spre rezultate, care au calitati demonstrate de conducere. Acestia trebuie sa dispuna de o baza de capital personal si sa-si doreasca sa dezvolte un business pe termen lung, sub marca Vodafone”, a declarat Alexandru Baloi, director pentru vanzari indirecte in cadrul companiei.

De cati bani ai nevoie pentru franciza Vodafone

Astfel, taxa de franciza variaza intre 2.500 si 15.000 de euro, in functie de factori precum tipul locatiei, suprafata, zona geografica si nivelul de investitii necesar amenajarii si echiparii spatiului comercial. In plus, potentialul partener trebuie sa dispuna si de un capital de investitie care porneste de la 10.000 de euro, care acopera garantia aferenta liniei de credit comercial si rulajul din primele doua luni de activitate.

Citeste si:

Magazinele din acest sistem au aceleasi standarde ca si magazinele Vodafone, iar partenerii au acces la know-how-ul, sistemele si aplicatiile companiei, precum si la programele de pregatire pentru personalul de vanzari.

Antreprenorii interesati pot afla mai multe informatii despre programul de franciza pe pagina www.vodafone.ro, la sectiunea Cariere/Partener de franciza Vodafone si se pot inscrie formal la sectiunea Cariere/Posturi disponibile, pozitia de Partener franciza Vodafone, in functie de regiunea si orasul de interes.

Operatorul are in jur de 600 de magazine, dintre care 200 de magazine proprii si 410 unitati detinute de parteneri exclusivi (dealeri)