Aceasta colaborare va demara incepand cu luna martie 2014, iar MB Distribution isi va concentra eforturile pe echipamentele profesionale ultra-performante din gama Tecra si ultra-portabile din gama Portege, alaturi de dispozitivele business de zi cu zi din gama Satellite Pro.

MB Distribution este prezenta pe piata de IT din anul 1993, fiind unul dintre cei mai importanti distribuitori de produse IT din Romania.
MB Distribution ofera solutii de stocare, servere, echipamente de retea, laptopuri, proiectoare, surse de alimentare neintreruptibile, echipamente pentru birouri (imprimante, copiatoare, faxuri, echipamente de scanare) si echipamente POS.

"Segmentul B2B a avut pondere destul de mica ( sub 5 % ), avand in vedere ca focusul companiei Toshiba a fost, pana acum, pe canalele de retail ( cu produse B2C – laptopuri, tablete, televizoare ). Ne asteptam ca, odata cu setarea noului canal de vanzare si prin aducerea unui portofoliu consistent de produse B2B, ponderea acestui segment sa creasca la 15-20%", a declarat pentru wall-street.ro - Lucian Condruz, seful operatiunilor la nivel local.

Intrebat cum sunt impartite vanzarile, 45-50% din produsele comercializate au fost laptopuri, iar 50-55% au fost televizoare si tablete.