Cornel Baloleanu va fi speaker la ecomTEAM, cel mai important eveniment regional de e-commerce si marketing digital, care va avea loc pe 2-3 aprilie, la Brasov.

El va prezenta un studiu despre ce isi doresc cumparatorii de la magazinele online, despre ce le place si ce nu le place si, mai ales, despre ce i-ar face sa revina si sa cumpere mai mult. Studiul este bazat pe Shopping Experience Rank, un instrument de evaluare a parerilor clientilor magazinelor online.

“Din analiza aceasta, pe care noi o facem de trei ani, am invatat ca exista doua lucruri pe care orice magazine online trebuie sa le faca neaparat: sa ceara parerea clientului, sa ii dea acestuia posibilitatea sa se exprime cu privire la experienta din magazine si, apoi, sa il asculte. Desi exista niste aspecte importante pentru toti cumparatorii precum pret, customer service, usability, fiecare magazin ofera o experienta unica, iar propriul client ii da un feedback personalizat, ii spune ce poate sa faca astfel incat sa isi creasca vanzarile. Parerile cumparatorilor cu privire la magazinele online este, in general bun, mentionand insa ca mereu sunt lucruri care pot fi imbunatatite pentru a creste rata de conversie”, explica managerul PayU.

Ce magazine au cele mai bune si cele mai slabe servicii

El adauga ca in perioada februarie 2013 – februarie 2014, companiile care au inregistrat un scor mai mic sunt cele turism.

Citeste si:

“Unul dintre principalele aspect semnalate de clienti, de exemplu, este confuzia legata de preturi. Clientii nu sunt siguri ca pretul pe care il vad initial va ramane neschimbat pana la finalul procesului de rezervare si comanda”, spune Cornel Baloleanu.

In schimb, cele mai mari punctaje au fost obtinute de retailer online de produse IT&C.

“Pe acest segment insa, clientii isi doresc o calitate mai buna a serviciilor pentru clienti si cat mai multe modalitati de plata. Este, totusi, important de mentionat ca toate industriile au inregistrat un scor de peste 4 puncte, dintr-un maxim de 5 posibile”, afirma Baloleanu.