„Anul trecut a continuat trendul ascendent al cererii de pachete integrate, care contin minute in retea si nationale, servicii de date si smartphone-uri sau tablete la preturi speciale. Estimam cresterea consumului de date si in acest an, odata cu cea a numarului utilizatorilor de device-uri inteligente”, a declarat Zoltan Halmai, director comercial EuroGsm.

O tendinta interesanta este cresterea cererii de pachete cu tablete la preturi preferentiale, alaturi de serviciile de date si televiziune, in special in randul parintilor, acestia achizitionandu-le pentru a servi drept un mediu-suport in educatia celor mici.

Un nou serviciu disponibil in oferta comerciala EuroGsm, incepand cu iulie 2013, care va inregistra o crestere si in 2014 va fi cel de televiziune, datorita continutului multumedia oferit pe mai multe tipuri de ecrane, de la TV pana la smartphone sau tableta.

Citeste si:

„Referitor la pachetele achizitionate in zonele rurale, sunt preferate in special serviciile de baza de tipul voce sau TV, in timp ce in localitatile urbane predomina cererea pentru abonamente care includ un trafic de date nelimitat, asociate in general cu servicii de voce si televiziune mai complexe”, a adaugat Zoltan Halmai.

Romanii sunt dispusi sa plateasca mai mult pentru pachete integrate

Pe segmentul cartelelor preplatite, reprezentantul EuroGsm a mentionat ca sumele medii de achizitie pentru smartphone-uri si tablete sunt in stagnare, pe fondul unei competitii puternice intre jucatorii din piata. In cazul abonamentelor insa, bugetul difera in functie de pachetul preferat de catre clienti. Datorita diversitatii serviciilor si a beneficiilor, clientii pot achizitiona smartphone-uri si tablete chiar si la 0 euro.

„Pentru perioada urmatoare, estimam o usoara crestere a bugetului mediu de achizitie pentru servicii telecom, bazata pe completarea serviciilor de voce cu optiuni de date si televiziune”, a incheiat Zoltan Halmai.