Retailerii electroIT Domo si Flanco, numarul doi si trei din piata de profil, se afla in negocieri pentru crearea unui jucator cu afaceri de peste 250 milioane euro, aproape cat liderul pietei, Altex, scrie Mediafax.

"O tranzactie ar fi normala avand in vedere numarul mare de jucatori si numarul prea mare de magazine. Eu sunt deschis catre o tranzactie", a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, proprietarul magazinelor Flanco si actionar al eMag, cel mai mare jucator din comertul electronic romanesc.

Miliardarul bulgar Tzvetan Vassilev, care controleaza indirect Domo, dar si un lant de magazine de electroIT in Bulgaria, ar fi interesat de preluarea unui competitor din piata din Romania si de crearea unui jucator suficient de mare cat sa reziste si sa se bata de la egal la egal cu liderul Altex, potrivit unor surse din piata.

Iulian Stanciu, intrebat daca tranzactia pe care o considera oportuna se refera la vanzarea Flanco catre Domo, a raspuns "mai degraba la preluarea Domo", dar nu a oferit mai multe detalii.

Potrivit informatiilor ZF, cei doi jucatori au mai purtat discutii in urma cu un an, imediat dupa intrarea Domtech in actionariatul Domo, insa acestea nu s-au concretizat. La momentul acela Flanco a pus pe masa o oferta pentru Domo.

Un acord intre Domo si Flanco ar crea un jucator de talia Altex, care ar putea totodata sa obtina conditii mai bune de la furnizori. Altex a obtinut in 2012 - ultimul an pentru care exista date publice - afaceri de 254 milioane euro.

Domo a obtinut in acelasi an 126 milioane euro, iar Flanco 137 milioane euro. Domo are in prezent circa 100 de ma gazine, iar Flanco aproximativ 80.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri