Grupul american Google a anuntat, luni, ca a incheiat un parteneriat cu grupul italian Luxottica, care detine printre altele si brandul Ray-Ban, in cadrul proiectului sau de dezvoltare a unor ochelari interactivi (Google Glass), informeaza Mediafax, care citeaza AFP.

"Vom colabora cu Luxottica la designul tuturor ramelor compatibile cu Google Glass", a anuntat grupul american.
Google a lasat sa se inteleaga ca va lansa o serie de colectii exclusive cu Luxottica si a precizat ca intentioneaza sa lucreze intr-o prima etapa cu marcile Oakley si Ray-Ban, urmand sa colaboreze ulterior si cu alte marci din grupul italian.
Deocamdata nu a fost dezvaluit niciun detaliu despre pretul de comercializare a noilor ochelari interactivi.
Ochelarii Google, conectati la internet, raspund la comenzi vocale si pot efectua, printr-un simplu clipit, fotografii, inregistrari video si sa expedieze mesaje. Numeroase alte aplicatii sunt in prezent in dezvoltare.
Ochelarii Google Glass raman pentru moment un prototip rezervat clientilor cu dare de mana, dispusi sa plateasca 1.500 de dolari pentru acest dispozitiv, care cu greu poate sa treaca neobservat: are un singur brat, terminat cu un mic ecran dreptunghiular plasat in fata globului ocular.
Google intentioneaza sa isi lanseze dispozitivul pe o scara mai mare in a doua jumatate a acestui an.
Gigantul american a facut un pas mare inainte, la inceputul anului, pentru a facilita adoptarea ochelarilor sai de catre publicul larg, anuntand lansarea unor modele cu rame "normale", adaptate atat pentru ochelarii de vedere, cat si pentru cei de soare. Alianta cu grupul italian reprezinta un proiect suplimentar.
In viitorul imediat, ochelarii conceputi in colaborare cu Luxottica vor ramane destinati "exploratorilor" dispusi sa incerce aparate revolutionare si pietei americane. "Reteaua de distributie a grupului Luxottica ne va fi foarte utila atunci cand vom face ca ochelarii Google Glass sa devina mai accesibili pe plan larg", a subliniat grupul Google.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri