John Chen, CEO-ul BlackBerry, a aratat ca o alternativa pentru compania canadiana de a-si reveni este de reprezentata de intrarea pe segmentul corporate cu investitii, achizitii si noi parteneriate.

“Daca nu mai putem face bani din telefoane, nu le vom mai produce”, a spus seful BlackBerry intr-un interviu.
BlackBerry a vandut 52,3 milioane de dispozitive mobile in 2011, in timp ce in ultimul trimestru a vandut numai 2 milioane de unitati.

Chen, care a preluat operatiunile BlackBerry in toamna anului trecut a mai precizat ca impreuna cu grupul canadian urmaresc investitii sau parteneriate cu companii din diferite industrii – precum financiar, medial sau servicii de avocatura, domenii care au nevoie de comunicatii securizate.

Citeste si:

CEO-ul BlackBerry a mai punctat faptul ca este interesat si de mici achizitii care sa intareasca prezenta companiei in anumite domenii.

Producatorul canadian de telefoane mobile a inregistrat in luna martie o scadere de 64% a veniturilor, in valoare de 423 de milioane de dolari.