Lapp Group, unul dintre cei mai mari producatori la nivel mondial de cabluri, conductori, accesorii pentru cabluri si sisteme, vizeaza in 2014 cresterea cifrei de afaceri cu 20% pe piata din Romania, respectiv de la 27,5 milioane lei in 2013 la 33 milioane lei in anul curent.

Lapp Group are sediul central in Stuttgart, Germania, si, de la infiintarea sa in 1959 de catre Oskar si Ursula Ida Lapp, a ramas o afacere de familie. In prezent Lapp Group are aproximativ 3.200 de angajati in intreaga lume, detinand 18 fabrici, peste 40 de firme proprii de vanzari si avand in plus peste 100 de parteneri externi pentru distributie.

Numarul companiilor internationale ale grupului este in crestere, Lapp fiind in prezent activ pe principalele piete din Europa, Asia si America.

Lapp Group a intrat in Romania in mod oficial in anul 2012, prin preluarea firmei Coelco Trade, care realiza importul si comercializarea unor produse din portofoliul companiei germane. In Romania, Lapp Group desfasoara in prezent activitati de vanzare si distributie a produselor sale, precum si de consultanta de profil. "Lapp Group distribuie in Romania toate produsele din portofoliul sau; piata locala creste in importanta pentru grupul german, iar una dintre dovezile in acest sens este editarea si lansarea, in premiera in acest an, a catalogului in limba romana, care cuprinde toate cele peste 40.000 de produse comercializate de Lapp Group in intreaga lume, cca 10% dintre acestea fiind repere noi si inovatoare", a aratat Dan Ionas, director de vanzari Lapp Group Romania.

Intre cele mai vandute produse pe piata din Romania se afla gama ÖLFLEX® (cabluri flexibile, de forta si comanda) si UNITRONIC® (cablu de semnal si de date).

In anul fiscal 2012/2013 (incheiat la 1 octombrie 2013), Lapp Group a avut o cifra de afaceri globala de cca 830 milioane euro. Europa reprezinta cea mai importanta piata pentru grupul german, businessul de pe "batranul continent" avand o pondere de cca 70% in cifra de afaceri Lapp Group, urmata de Asia (unde se inregistreaza 20% din cifra de afaceri a grupului) si America (10%); dintre cele trei piete, cea asiatica a avut cel mai mare procent de crestere in anul fiscal precedent.

Lapp Group a inceput anul curent cu facilitati de productie in crestere, in special in tarile BRIC (Brazilia, Rusia, India si China), dar nu numai. Astfel, in Brazilia, grupul german inaugureaza in aceasta primavara prima sa fabrica din tara, fapt ce ii va permite sa acopere piata Sud-Americana cu produse specifice acesteia si, in plus, va putea evita dezavantajele taxelor vamale si ale fluctuatiilor cursului de schimb valutar. In China, fabrica Lapp Group din Shanghai a fost deja data in folosinta, portofoliul de produse fiind adaptat pietei locale.

La capitolul "investitii", Lapp Group "a bifat" recent si extinderea fabricii sale din Republica Coreea (Coreea de Sud).

Grupul si-a continuat dezvoltarea si pe piata de origine, construind in Germania cel mai modern centru din lume pentru logistica si service in industria de cabluri, cu o investitie totala de 50 milioane Euro, inceputa in 2011 si finalizata anul trecut.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Alex Goaga
Alex Goaga scrie despre antreprenoriat, new media si IT&C de peste sase ani, visand (in timpul liber!) la viitoarele holograme portabile “tip Star Wars”. Pasionat de citit (benzi desenate printre altele) .

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri