Traficul de internet pe mobil a inregistrat aceeasi tendinta ascendenta, cu o crestere de 44% fata de perioada similara din 2013, in stransa legatura cu numarul, din ce in ce mai mare, de clienti ce folosesc internetul pe mobil, precum si ca urmare a cresterii vanzarilor de smartphone cu 45% in primele trei luni ale lui 2014 fata de primul trimestru din 2013. Unul din factorii ce au determinat aceasta crestere il reprezinta imbogatirea portofoliului de smartphone-uri, mai mult de jumatate dintre ele compatibile cu tehnologia 4G, disponibile la preturi accesibile.

De asemenea, cresterea consumului de internet mobil a fost strans legata de cea a streamingului audio si video, sustinuta de adoptia serviciului Orange TV Go. In luna martie, numarul de descarcari si actualizari ale aplicatiei Orange TV Go a crescut de peste 4 ori fata de luna septembrie, cand au fost lansate. Odata cu extinderea la nivel national a serviciilor 4G, care ofera o experienta de vizionare a continutului video mult imbunatatita, se asteapta o crestere constanta a numarului celor care vor prefera dispozitivele mobile pentru a urmari filme, seriale si emisiuni TV.

In primul trimestru al anului, Orange a inregistrat o premiera - posibilitatea de a experimenta reteaua 4G+, ce ofera viteze de pana la 300 Mbps pentru download. Noua tehnologie permite utilizatorilor sa se bucure de avantajele unei retele performante, ce asigura servicii de internet de cea mai buna calitate.

„Rezultatele financiare inregistrate in primul trimestru al anului continua tendintele manifestate in anii anteriori si confirma interesul romanilor pentru servicii de ultima generatie. Faptul ca tot mai multi clienti, de toate varstele, descopera avantajele accesului la informatii oriunde si oricand, prin internetul mobil, este incurajator”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange Romania.