Retailerul britanic Tesco vrea sa lanseze pana la sfarsitul anului un smartphone cu pret redus sub brandul Hudl Phone, utilizand sistemul de operare Android, dupa succesul inregistrat de companie anul trecut cu tableta Hudl, scrie cotidianul american Wall Street Journal, citat de Mediafax.

Un purtator de cuvant al companiei a declarat ca in opinia sa Tesco este probabil primul lant de magazine care ofera clientilor un smartphone propriu.

Tesco nu a furnizat informatii referitoare la pret, dar noul dispozitiv mobil va ocupa probabil o pozitie similara pe piata celei a tabletei Hudl, care a fost lansata anul trecut la 119 lire sterline (201 dolari), in categoria inferioara a preturilor, scrie publicatia americana.

La fel ca tableta Hudl, smartphone-ul va include un "T-button" care va conecta rapid utilizatorul cu oferta retailerului, printre care alimente, servicii bancare si Blinkbox, serviciu online de muzica si filme.

Tableta Hudl, de asemenea bazata pe sistemul de operare Android, a reprezentat un succes rar pentru retailer intr-o perioada marcata de dificultati pe piata de origine, Marea Britanie, dar si in strainatate.

Compania a vandut de la lansare peste 500.000 de tablete, iar directorul general, Philip Clarke, a declarat ca exista planuri pentru introducerea unei versiuni imbunatatite mai tarziu in acest an.

Vanzarile de produse alimentare online in Marea Britanie sunt estimate sa creasca de peste doua ori in urmatorii cinci ani, potrivit firmei de cercetare IGD. Tesco a consemnat o crestere de 11% pe acest segment in anul fiscal incheiat in februarie, in timp ce vanzarile pe ansamblu au stagnat.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri