O contributie semnificativa la rezultatele pozitive ale UPC Romania o are segmentul de internet: din total crestere venituri (2,3 milioane USD), 57% vin din Internet.

UPC a inregistrat evolutii pozitive pe principalele segmente (internet, televiziune, telefonie), ceea ce a dus la o crestere anuala de peste 6% a bazei de abonamente (RGU): la 31 martie 2014, UPC avea 1.862.200 abonamente. Cresterea anuala a numarului de clienti UPC este de 10.000, la 31 martie 2014 baza de clienti a companiei fiind de 1.179.500.

Unul din factorii principali care au contribuit la cresterea de aproximativ 7% a veniturilor totale este segmentul de internet, unde s-a inregistrat o evolutie a veniturilor cu 20% fata de aceeasi perioada a anului trecut. UPC a atras aproximativ 52.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, reprezentand o crestere de 15%. La 31 martie 2014, UPC oferea servicii Fiber Power catre 395.000 de clienti, 68% dintre acestia avand internet de mare viteza.

Aproximativ 50% din clientii de internet UPC (192.500) au WiFi, UPC estimand ca ponderea lor va ajunge la 70% pana la finalul anului.

Internetul reprezinta unul din segmentele cheie pentru UPC Romania, fiind totodata o zona cu potential mare de crestere pentru industria telecom – rata de penetrare a acestui serviciu in Romania este sub media europeana (50% vs. 73%). In prezent, peste 2 milioane de familii din Romania pot avea acces la internet broadband de mare viteza de la UPC.

Citeste si:

„Rezultatele din acest prim trimestru ne bucura, cu atat mai mult cu cat ne confirma ca am ales cartea castigatoare – internetul. Credem cu tarie in accesul cat mai multor romani la internet, indiferent unde locuiesc, si facem demersuri in acest sens, acoperind cu servicii Fiber Power noi localitati si oferind viteze de pana la 200 Mbps oriunde suntem prezenti cu servicii internet. Ne vom concentra in continuare pe acest segment cu un potential de crestere semnificativ, urmarind totodata sa fim cat mai aproape de clientii nostri, oferindu-le serviciile si experientele pe care ei si le doresc”, declara Severina Pascu, CEO UPC Romania & Ungaria.

Compania a castigat in primul trimestru 15.400 noi abonamente pe segmentul televiziunii prin cablu. Cresterea anuala pe acest segment este de peste 13% (58.000 noi abonamente). La sfarsitul lunii martie 2014, peste 16% din clientii UPC de televiziune digitala (peste 80.000), se bucura si de televiziunea HD.

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de peste 21%, in trimestrul I 2014 compania avand o baza de peste 294.500 clienti cu servicii de telefonie. Din toamna anului 2013, cu aplicatia UPC Phone, toti clientii de telefonie UPC isi pot folosi minutele si planul tarifar din abonament pentru orice convorbiri nationale si internationale efectuate de pe mobil.

Principalii concurenti ai companiei sunt Orange, Vodafone, Cosmote, precum si RCS&RDS si Romtelecom.