“In functie de evolutia companiei si a planurilor noastre de organizare si integrare a proceselor online cu offline am putea creste numarul angajatilor cu circa 200, in urmatoarele 12 luni”, a spus Koellner, numit director executiv al retailerului in toamna anului trecut.

El a subliniat ca Domo se afla in plin proces de transformare, atat la nivel intern cat si “la rafturi”, urmand ca noii angajati ce urmeaza a fi numiti in functii de conducere sa beneficieze de traininguri. Mai mult, CEO-ul companiei spune ca se afla in proces de a forma o “Universitate Domo” la care angajatii sa fie perfectionati.

“Razboiul preturilor nu mi se pare o idee buna – daca toti jucatorii din piata ar juca acest joc, toti am pierde. Nu cred in sintagme precum «cel mai mic pret»”.

Citeste si:

Sud-coreeanul Kim Koellner este din 15 noiembrie noul director general al Domo Retail, al treia retea de magazine de pe piata locala de electroIT, acesta inlocuindu-l pe Dragos Dinu, cel care care a fost sef al companiei timp de aproape un an.

Citeste saptamana viitoare, intr-un interviu pe larg, ce planuri are Domo in urmatorii ani, cum se reorganizeaza si ce perspectiva are asupra concurentilor din piata.