"In urma deciziei Adunarii Generale Extraordinare a Actionarilor OTE din 30 aprilie 2014, cele doua companii, care sunt controlate de OTE Group, in care Deutsche Telekom detine o cota de 40%, au demarat procesul de adoptare a brandului Telekom. Scopul este de a finaliza procesul in aceasta toamna", potrivit unui comunicat al Romtelecom si Cosmote Romania.

Conform grupului, numele si identitatile comerciale ale companiilor Germanos Telecom Romania, Sunlight Romania Filiala Bucuresti, NextGen si Telemobil nu vor fi schimbate. "Romtelecom si Cosmote Romania vor avea noi denumiri comerciale asociate cu Deutsche Telekom, care vor fi comunicate la momentul oportun, dupa finalizarea tuturor procedurilor legale. Continuitatea serviciilor nu va fi afectata in niciun fel. Serviciile si produsele existente, fie mobile sau fixe, atat pentru clientii rezidentiali, cat si de business, vor ramane neschimbate. In plus, odata ce noul brand «T» va fi lansat, clientii Romtelecom si Coamote Romania (...) vor beneficia de noi oferte si promotii", se arata in comunicat.

Procesul de rebranding va presupune o serie de schimbari aduse actualelor branduri precum un nou design al magazinelor, lansarea de noi produse si servicii, campanii de comunicare, prezenta online comuna si multe altele.

Citeste si:

Romtelecom este unul dintre cei mai mari operatori locali de telecomunicatii. Actionari sunt grupul elen OTE - 54,01% si Ministerul pentru Societatea Informationala - 44,99%. Anul trecut, compania a raportat venituri totale de 609,5 milioane de euro, in scadere cu 1,6% fata de 2012.

Cosmote Romania este al treilea jucator de pe piata de telefonie mobila, dupa Orange Romania si Vodafone Romania.