Apple pregateste mai multe versiuni ale smartwatch-ului pe care il va lansa probabil in toamna, au declarat surse apropiate situatiei, si vizeaza prin aceasta strategie sa contracareze dispozitive lansate de rivali precum Google si Samsung, potrivit Wall Street Journal.

Smartwatch-ul Apple va avea peste 10 senzori, inclusiv pentru a monitoriza sanatatea si activitatea fizica, au spus sursele. Compania americana vrea sa raspunda cu produsul sau criticilor smartwatch-urilor aflate deja pe piata, care afirma ca acestea nu au functii semnificativ diferite de un smartophone, scrie Mediafax.

Apple si-a manifestat interesul pentru monitorizarea starii de sanatate si a activitatii fizice a consumatorilor in luna mai, cand a prezentat o aplicatie numita Health, care ar trebui sa stranga toate datele de acest fel ale utilizatorului intr-un singur loc.

Compania nu a prezentat si un dispozitiv propriu pentru colectarea datelor, alimentand speculatii ca acesta ar urma sa fie introdus la o data ulterioara.

Smartwach-ul ar putea fi lansat incepand din octombrie, in timp ce productia ar trebui sa porneasca in doua sau trei luni, la o fabrica a companiei taiwaneze Quanta Computer, un furnizor al Apple, au spus sursele. Quanta va efectua mai multe probe de productie in luna iulie.

Smartwatch-ul Apple va avea, probabil, mai multe ecrane, a afirmat una dintre sursele Wall Street Journal. O alta sursa, de la un furnizor de componente, a declarat ca livrarile sunt estimate la 10-15 milioane de unitati pana la sfarsitul anului.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea IT & C »



Setari Cookie-uri